Nola aldatzen diren gauzak, kamarada!
Gaurko Gara egunkarian elkarrizketa egin diote Dámaso Casadori. UGT-Euskadi sindikatuko idazkari nagusi aukeratu zuten bigarrengoz pasa den astean eginiko bilkuran. Sarrerak txundituta utzi nau:
"Ha sido reelegido secretario general de UGT-Euskadi la pasada semana con más oposición de la que supuso en un principio. De hecho, el IX Congreso obligó a rebajar de nueve a siete el número de miembros de la Comisión Ejecutiva porque setenta delegados se ausentaron de la cita para ver por televisión el partido Real Madrid-Athletic".
Gero, ondoko galdera egiten dio kazetariak:
"¿Cómo se entiende que en el momento de unas votaciones un grupo de delegados abandone la sala para ir a ver por un partido de fútbol televisado?"
Dámaso Casado: "Por esa actuación perdimos dos miembros en la composición de la Comisión Ejecutiva, que ha pasado de contar con nueve representantes a siete. La verdad es que ocurrió así. Un grupo de 70 delegados se marchó del congreso y salió adelante la enmienda de la otra lista. Me da la impresión de que el fútbol atrae mucho más que cualquier otra actividad de la sociedad".
Sarean notizia osatzeko arakatzen ari nintzela, gauzak aldatzen ari direnaren beste zantzu bat aurkitu dut. Hemen irakurri dudanez lehenengo aldiz gonbidatu dituzte kongresura LABeko ordezkariak.
Portzierto, LABeko gonbidatuek zer egin zuten? Partida ikustera joango ote ziren UGTko delegatuekin?
Futbolak klase-borrokak baino gehiago elkartzen (eta banatzen) du langilegoa.
jajajajajajajaja
hau duk mundua hau. Llorente eta Etxeberria abizenak ez dira errebindikazio lankidearen izenak...:-D