Esentziaren eta adieraren arteko aldea
Igaro gaitezen orain katuaren esentziatik "katu" izenaren adierara. Katuaren adiera katu morfeman existitzen da, katuaren esentzia katu batean existitzen den ber. Partikularki, katu morfema hauteman (ikus, entzun, eta abar) daiteke, edozein katu bezala, nahiz beste edozein gauzazko existentzia. Ordea, baldin katuaren esentzia mamitzen duten gauza guztiak beti eta nonahi katuak badira, katu adiera mamitzen duten morfema guztiek ez dute aldiz katu forma (soinuzkoa, grafikoa, eta abar). Munduan orain katu adiera bakar eta bera duten morfema guztiak alderatuz gero, nabaria izango da askoz ere alde handiagoa dagoela beren artean, katu baten eta zakur baten artean dagoena baino adibidez. Gainera, ezer gutxi dute komun soinuzko morfema batek eta morfema grafiko batek, edo mimikoak, adiera bakar eta bera eduki dezaketen arren. Nolanahi ere, zakur baten eta katu baten arteko aldea aski da katuaren esentzia ezin gauza dadin katuarengan baino, eta ez zakurrarengan.
Bestalde, katu esentziaren eta "katu" izenaren katu adieraren artean ez dago, edukiari dagokionez, inolako alderik. Esentzia eta adiera errotik desberdintzen dituena hauxe da: esentzia, mota zehatz bateko izaki bati era unibokoan dago lotua; adiera, aldiz, edozein izakiri lot lekioke, edozein morfemari zehazki. Bestela esanda, adierak jokatzen du mana magikoak jokatzen omen zuen bezala. Esan liteke adiera izenaren, edo morfemaren, esentzia dela, onartuz gero esentzia honek magiak aintzat hartzen duen manak omen dituen ezaugarri guztiak dauzkala. Horrenbestez, esan liteke izena izaki magiko nahiz sakratua dela, gauza aldiz izaki zientifikoa, naturala, profanoa, den bitartean. Are gehiago, esan liteke izaki bakar eta bera (oraindik ezin dugu esan zer den) existi daitekeela esentzia legez, gauza natural bati lotua dagoen heinean, eta, aldi berean, adiera legez, gauza magiko bati, morfema bati, lotzen zaion neurrian.