Edukira salto egin | Salto egin nabigazioara

Tresna pertsonalak

Eibarko peoria, San Blasa baino hobia
Hemen zaude: Hasiera / Blogak / ARRATE KULTUR ELKARTEA / Astitzko Kobak. Txango kulturala

Astitzko Kobak. Txango kulturala

Arrate Kultur Elkartea 2005/09/14 00:31

Datorren urriaren 1ean, larunbata, ARRATE KULTUR ELKARTEAk TXANGO KULTURALA antolatu du Astitzko Kobetara, Aralarreko San Migelen inguruan.

BISITAK

Mendukilo koba : www.mendukilo.com

Artzainzulo:sala de entrada a la que aún llega la luz natural y que, gracias a sus enormes dimensiones, suele estar bastante iluminada. En ella se observan las primeras formaciones geológicas modestas. Al final de la sala, se encuentra el tubo de Jentileioque tras un breve recorrido lleva a las entrañas de la cueva, hasta el distribuidor denominado Hartz Zuloa (agujero del oso), desde donde se accede al resto de las salas.

Laminosin: la principal característica de esta sala es la gran cantidad y diversidad de formaciones geológicas: estalactitas, estalagmitas, gourgs… que pueden ser observadas desde muy cerca.

Herensugearen Gotorlekua: una longitud de sesenta metros, y una altura que en algunos puntos llega hasta los veinte, dan un idea del espectacular tamaño de esta sala, su más importante seña de identidad, aunque no la única.

Ikusentzutekoak Harrera zentroan

SISTEMA MULTIMEDIA La visita estandard, que se realizará principalmente por una pasarela flotante, se apoyará en tres puntos: el sistema multimedia, las explicaciones de los guías y los momentos de total silencio que piensan proponer para "escuchar y disfrutar con el sonido natural de las cuevas". El recorrido se realizará en grupos guiados de 20-30 personas como máximo y su duración está estipulada en unos 50 minutos.

ARGIBIDEAK

Irteera goizeko 9:00etan Eibarko Autobus geltokitik, Ego-Gain kalean, izango da eta txangoaren prezioa, Bidaia, bazkaria, kobak eta museoetarako sarrerak barne direlarik, 30 eurotakoa da. Arrate Kultur Elkartearen Bazkideentzat 27 euro.

Izen emateak:

Egunero 19,00etatik 20:30etara (ostiraletan 18:00-19:30) Arrate Kultur Elkarteko idazkaritzan, ordu berean elkarteko 943.202.299 telefonoan edo arrate.kultu@eibar.org helbide elektronikoan.

etiketak: Ekitaldiak
Iruzkina gehitu

Erantzuna formulario hau betez utzi dezakezu. Formatua testu arruntarena da. Web eta e-posta helbideak automatikoki klikagarri agertuko dira.

Galdera: Idatzi zortzi zenbakiak erabiliz
Erantzuna:
Aurkezpena

Kulturala

Arrate Kultur Elkartea

Euskal Jaia Eibarren

Eguen zuri argazki lehiaketa

Txango kulturalak

Diaporamak

Topalekua

Margolaritza ikastaroak

Gastronomia Azaroan

Bertsolaritza

Ikastaroak

Hitzaldiak